Have you ever tried sleeping with a broken heart?

Jag har sovit dåligt i flera veckor nu och mått dåligt varje dag
Funderade länge vad det kan vara frågan om och sedan kom jag på det en natt när jag låg i sängen och funderade, och det är en sådan sak som jag inte kan göra något åt :) kanske det går bort med tiden bara? (en annan sak är ju förstås att hur länge orkar kroppen med detta)
Jag behöver en semester, en semester som är långt borta från Vasa, men en "semester" får jag vänta på i 3 veckor på åtminstone ännu iallafall, sedan kan jag börja fundera på vart jag vill fara :)
(utomlands orkar jag inte fara ensam ;) så det får bli en resa inom Finland! ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0