heatwave

Hej, tjena, tjohoo, moi, kukkuu snorkkis!
Haha, visste inte hur jag skulle börja detta inlägg så jag måsta bara börja på något sätt ;)

Men iallafall, god morgon världen! och så visar alla ett sött litet leende åt mig, visst? haha :D
nej men jag har nog vaknat redan för länge sedan men har inte orkat sitta på datorn

Var på stan med Mamsen Snaala efter föregångarna.
Mitt i stan när vi snurrade och på så stod jag och log inombords när jag märkte hur mycket jag älskar denna kvinna!! <3 jag kan OCH får vara mig själv med henne, jag FÅR säga allt vad jag tänker och känner! jag får ringa mitt i natten åt henne om jag så känner för det,
hon är helt ärligt min andra halva!
Vi är lika "pölä" båda två, vi är lika som bär så att säga!
(nästan ända som man kan säga att är annorlunda på oss är hårfärgen och att hon är 100 gånger smartare än mig)
såna här vänner växer inte på träd skall ni veta!

Mamsen <3


(Psst! visste ni om att vi skulle ha samma efternamn om jag skulle ta fammos efternamn? ;)
)

Kommentarer
Postat av: mäms

nåååh <3 voih mäki lakastan suä ja sanoisin precis sama sak ti dej :')

2011-04-07 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0