Heeeii oooo håå, det rullar o påå.. *sjunger*

I'm so in lööööve, älskar fg ;) pahahah *NOT*
Tänkte så småning om börja drömma bort mig från denna värld (är bra på att drömma)
tiden går så snabbt då också? kan sitta och drömma bort mig i flera timmar? varför är det så?

Igår var vi på ladyline med J, började med fitness pilates och venytys och till slut gick vi på body attack, trodde ju fasiken att jag skulle vara död idag och ha sjukt överallt men icke! :)
Det var mega skönt ti gå hem och veta att jag gjort något och inte bara suttit hemma hela kvällen!
Kan ju säga att jag somnade direkt då jag hoppade i sängen och lade fast ögonen på kvällen.

Nåmen va händer idag då? J2 ringd nog just och sa att vi skall på kaffe ikväll, men annars då?
Till LL kan jag inte gå, har en liten "paus" idag, för imorgon skall jag gå på RPV

Nu blir det en tobak med malteesen -->





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0