HEJ

Hej hej hej hej och åter hej! Har nästan glömt bort er!
Vill ni veta vart hela dagen har farit? all min tid idag har jag spenderat på facebook, haha ;D
(klart har jag varit på fg men efter att jag kommit hem så har jag bara suttit på facebook)

Vi har haft en sådan mega bra "prat stund" där med några människor så man märkte inte riktigt att tiden bara rusa iväg! Jag tror jag aldrig har haft en så här bra måndag någonsin! har garvat så hårt så att tårarna har sprutat (har till och med nästan tappat andan flera gånger :D)

Men vad annat har jag funderat.. hmm..
Joo jag funderar på att göra ett experiment --> pröva JS-dieten
Men det är inte sekärt ännu, måste kolla upp några saker först fören jag börjar änns fundera på saken :)

Föresten när jag kom hem idag så hade jag fått ett brev från Prakticum, har inträdesprov i maj, så nu måste jag förbereda mig så gott jag kan, sedan tuta och köra och till slut hålla tummar och tår på att man skulle slippa in! :)

Nati nati gott folk, sov så sött <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0