I like my fake smile <3

HEI, ei ei, en sitä salaa.. näillä teillä loppuun palaa!

Vet ni vad gott folk jag är redan på G! solen skiner som farao, känns nästan som sommar?
(eli bikinit päälle, kalja käteen ja biitsille! oujeeah baby <3)
Skulle nu borda ta bort tummen ur röven och fara till tervajoki, sedan därifrån till butiken och köpa något som jag och mamsen S får mörssä i oss ikväll och bli ännu fetare valar än vad vi nu redan är!
Och om jag orkar/hinner så borde jag gå in till stan och fråga från en resteurang att har dom 30kg isbitar att sälja åt lilla mig ;) JA, jag skall sitta och smutta margaritas/cosmopolitan/tequila/salmiks hela jäkla kvällen ikväll ;)
F*n, jag vill ju börja drick redan -.-' gåååå för in i helsike snabbare jäkla tid!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0