If you want to taste my kisses in the night

Ni vill f*n inte veta vad jag har gjort idag? eller vill ni?
Håll er i byxorna nu, *trummor* jag har... SOVIT!
Buahahah! dessa tider har sugit all kraft ur mig, jag skulle bara behöva en LITEN "semester" bort från Vasa så skulle jag vara på topp när jag kommer tillbaka! Men det går ju inte för sig, hela stan är ju full med snygga killar *visslar*
Är det våren som kommer med dessa jäkla känslorna eller har man gått och blivit mer korkad? ;D

*I know my heart can make you happy, you know these arms can feel you up <3*

Kanske man på riktigt borde fundera på att lugna ner sig? (nej jag kan ej, nej nej nej xD)
Nej men helt för sant, jag är lite besviken på mig själv.. att sova så länge på dagen är inte en bra idé :/ (men jag kunde bara inte hålla ögonen öppna)
Men har ju åtminstone något att göra! Måste göra uppgiften till inträdes provet
(men ja lovar att ja kommer att lömna det tills morgonen, heh heh -.-'
Nu mat-->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0