*klunk*

JAA *drinki drinki ppl*
Idag skall det supas rejält!
jag skall supa så hårt att alkoholen kommer ut från alla jäkla hål jag har i mig <3

Nej men idag är det hemmottelu ilta för min och mamsen Snaalas del *dints dints*
Det skall vara allt mellan ansiktsmask till cosmopolitan drinkkar (och tequila åt määjj, slurp ;))
Mäms, mä voin luvata etten selviä hengis aamuun asti koska ei riitä voimat ryömii himaan ja nauraa samalla to your comments et mitkä asiat on mennyt pieleen illan ja koko elämän aikana meillä :D
Haha, jag känner på mig att vi kommer att spåra ut ikväll, det har det hänt förr och nu när tunteet on pinnas molemmilla så kommer he ti gå ännu värre sekärt!
Detta är bara kärlek! blod, svett och tårar, hähähä ;)

Nej ni skall inte ta allt så ordagrant vad jag skrivit, jag sitter på föregångarna och jag har gått och blivi cp =)
rent ut sagt så går jag på övervarv och är både förbannad, ledsen och glad på samma gång
Så desså!

Nuu shööyyww söme lööve to da maltees -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0