Påsken!

Har ni saknat mig? ;) Jag vet nog att ni har, haha! <3
Hur har er påsk varit, vad gjorde ni?
Min påsk gick för fort? hann ju nästan inte göra något.

Fredagen
Vaknade tiditgt och gick ner till tågstationen (tåget gick o6.22)
Och the destination var Helsingfors, och där väntade mustangen och car show




(fredag natt så kom jag ju hem och for ut till baren med mamsen S)

Lördagen
For jag till villan!
Där väntade mami, papi, syster, bääbää, jebe, ponkken, knikedikk o. pimppe <3


Och jag drack bara EN i skären ;)


Söndag
Var vi till compassen och firade systers födelsedag i efterskott :)
Sedan var det bara att styra mustangen in mot stan var mamsen S väntade på mig, det blev en kväll/natt på pullo/waild ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0