Puss

Nu går allt ännu hårdare än vad det gjorde inatt!
(kanske jag kan skylla på fg? eller nej, kanske jag kan skylla på mamsen S? nej nu kom jag på! jag kan skylla på JUMP! hahahah!)

Kom för sent till fg imorse, men det gjorde sekärt inte så mycket för jag vaknade i tid men mådde dåligt som vanligt så jag väntade på att illamåendet skulle dra sig dit vart rövahåren växer! :)
(Illamående varje morgon är en orsak varför jag inte äter morgonmål, tro mig, jag har försökt med det kommer bara upp.. det har varit så enda sen ungdomens dagar)

Nu skall jag sitta och garva färdigt på facebook med Mamsen S, sedan blir det "möte" och sedan skall jag göra uppgiften till urvalsprovet! :)

Ha en mega skön dag sötnosar! TTYL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0