Rökning

haha, vi skall ha ett projekt nästa vecka om rökning..
Jag har rökt i 9 år och M har rökt i 5 år, buahahha!
detta kommer att gå jävligt bra, NOT!

Sen har jag ett projekt med mamsen S, utanför fg men detta kanske jag kommer att babbla om mera sedan när det blir "officiellt" x'D det kom mycket projekt upp på samma gång o_O

Denna dag har varit ganska dålig faktiskt? på skit humör.. jag skulle sekärt inte klara av att sitta här ifall jag inte skulle ha min maltees här som förgyller min dag varje dag! :)
MEN jag lovar att han inte skiter hit sig imorgon, för det är onsdag idag, alltså alla drinkar går på 2e *suck*
O mamsen S va också här och hälsa på <3 ou jeaah <3

Nu skall jag sitta och se ut som "att jag gör något", haha bajjs!



Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn på, kanske har du något förslag ? :D



PUSS & KRAM

2011-04-16 @ 22:59:09
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0