Förbjud alkohol

Haha, så skit mår jag att jag tycker att alkohol borde förbjudas i denna värld :D
Var ju som sagt ute och drack på onsdagen när sporttis vann! *jublar*
Torsdagen var jag ännu halv full hela dagen och hade huvudvärk på kvällen, och idag så har jag bara mått piss!
Jag mår så dåligt så det känns som att jag tappar snart andan? x'D

Nu skall jag gå och städa lite till och sedan går jag och lägger mig en stund men ha det bra resten av dagen!

(en bild från då vi var och åkte pulka)



Kommentarer
Postat av: Emmalainen

mie niin tykkään ku bloggailet taas useemmin..mut oon vahingoniloinen ku sulla on dagenefter! :D

2011-03-18 @ 18:14:07
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0